Nansulate - tepelna izolace v tenkych vrstvach

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Březen 15 09:53:23 CET 2008

Je to vzorova ukazka marketingového bludu, vse je super hyper, ale konkretni
cisla chybi .

Je pravdou, ze dana naterova hlmot ma velmi dobre tepelne izolacni
vlastnosti, pripustme, ze dana hmota ma o 50% lepsi vlastnosti nez
polyuretan (lambda = 0,03 W.m-1.K-1), v realu na tom bude hure, ale at ma
vyrobce radost, potom ma 1mm teto hmoty stejne izlacni vlastnosti jako 1.5mm
polyuretanu ci cca 2mm polystyrenu.

Pokud zvazite cenu onoho nateru .. Jiste jsou aqplikace, kde se pouziti teto
hmoty vyplati, respective pouziti, klasicke izolace by bylo problematicke,
ale fasadu na baraku si tim natre jen velky financni optimista.