OT: Zaklady Ubuntu

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Březen 14 20:58:01 CET 2008

MD5 ubuntu je v poradku (nevedel jsem, ze to umi i TotalCommander).
Takze problem bude na strane HW.

WinMD5Sum se nainstaloval, ale pri pokusu o spusteni jen problikne
kurzor presypaci hodiny. Zadne okno ani mezi spustenymi programy neni.

Pro zajimavost: Mate stejnou verzi?
7D2B88B560095B9A59576FC75CDB1EF5  Install-winMd5Sum.exe

Zdenek