OT: Zaklady Ubuntu

Pátek Březen 14 20:40:53 CET 2008

Mate moznost stahnout a vypalit na cd-rw treba slax, nebo neco
podobneho? Chyba muze byt treba jen v ubuntu, takze pak by se to dalo
nejak vyresit a nainstalovat ubuntu treba rucne. Kdysi davno se
podobnym zpusobem u me chovalo freebsd, neslo nainstalovat. Ale
podarilo se mi to vyresit zmenou kabelu z 80ziloveho na 40zilovy :-)