FT232R a WXP

Miroslav Pajpach pajpach@katedrala.net
Pátek Březen 14 14:44:21 CET 2008

FT232R a WXPJa s tim mam udelany prevodnik v jednom pristroji, a po odpojeni a zapojeni mi to ani nehlasi nove zarizeni, jen se (v hyperterminalu) musi kliknout znovu na "PRIPOJIT". Coz je celkem logicke, protoze pri odpojeni USB prevodniku terminalu "zmizi" i COM port. Zadne zasekavani jsem nepozoroval.

S pozdravem
Pajpach
  ----- Original Message -----
  From: Sedláček Karel
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, March 14, 2008 2:12 PM
  Subject: FT232R a WXP

  Mám před sebou bastlík s FT232R. Funguje na XP jako VCP, zřejmě jak má až na jednu maličkost. Vysunu opět zasunu do USB a systém ohlásí přítomnost zařízení. Spustím terminál (cpmonter) a několik desítek sekund je terminál v bezvědomí než se probere k činnosti. Po restartu běžícího terminálu je port k dispozici okamžitě. Je to normální?

  Ing. Karel Sedlacek
  Ceska televize
  mailto:karel.sedlacek@ceskatelevize.cz
  tel.: 26113 2163