OT: Zaklady Ubuntu

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Březen 14 14:17:03 CET 2008

To je teda divne ja zrovna pred tydnem jsem byl velmi prijemne
prekvapen posledni verzi ubuntu , kterou jsem instaloval kamaradovi na
low-end notebook msi . Poznalo to vsechno vcetene gbit sitovky a wi-fi
atheros . Hlavne jsem byl prekvapen tim , ze do google zadam ubuntu+wi
fi a vyjedou mi krasne ceske navody na rozjeti atd... Jediny delsi
zadrhel byl s tim ze v jeho okoli je internet pres wi fi zabezpecene
pres wpa2 psk coz byl celkem orisek , ale navodu na netu je kupa . Ja
narazil na to , ze jsem se to snazil konfigurovat rucne pres
/etc/networks a nejakej gnome konfigurator mi ty konfigurace
tvrdosijne premazaval :)

Tim jsem chtel rict jestli zrovna nemate smulu na HW jo a taky musel
jsem vypnout AHCI v biosu pac jsem nikde nenasel ovladace. Ten
notebook msi stal 10K (celer M 1.8ghz ,1gb ram ) a to ubuntu tam beha
velmi dobre .

snehulak