OT: Mala vodni elektrarna

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 14 14:09:12 CET 2008

Zdravim,

svagrova dostala do pronajmu historicky objekt stareho hamru viz.
http://www.buskuvhamr.cz/

Krome kompletniho a funkcniho hamru je v objektu instalovana MVE. Nevim
zatim absolutne zadne technicke parametry. Predchozi pronajimatel
elektrarnu neprovozoval a tak pravdepodobne bude treba zaridit nejake
nalezitosti k tomu, aby se dala znovu zprovoznit.

Svagrova je na toto nepouzitelna a tak bud to bude lezet ladem a nebo se
pokusim to nejak zprovoznit. Zajimalo by me co vsechno je nutne k
rpovozovani (asi zivnost?) a take od jakeho vyrobeneho objemu kWh ma
smysl vubec uvazovat o tom energii prodavat. Nevim zatim kolik vody se
ted za rok prozene nahonem.

Dalsi reseni je energii pouzivat na nejake lokalni pouziti - treba
vytapeni objektu - na jare byva vody dost a ma smysl topit, nebo
nahrivat uzitkovou vodu (pro hospodu).

--
Radek Vicek