Re: osnovy elektrokroužku

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Březen 14 10:46:46 CET 2008

Nejsem pedagog ani rodic, tak mne berte jen tak bokem, ale kdyz
zacnete teorii nebo matematikou, tak je tak akorat znechutite. IMHO je
treba udelat neco jednoducheho (nejlepe aby to vydavalo zvuk nebo
svitilo/blikalo) a na tom pak pripadne vkomponovat trochu teorii - s
patricnou davkou zjednoduseni:)
Ja treba hodne dlouho vystacil se zjednodusenimi typu
-dioda jednim smerem vede a opacnym ne (az o dost pozdeji jsem
potreboval ubytek napeti a jeste pozdeji dalsi veci:)
-kondenzator chvili vede a pak ne (a cim je kapacita vetsi, tim dele vede)
-tranzistor NPN kdyz ma na bazi napeti, tak vede C-E, jinak ne
-proud tece od + do -. To, ze ve skutecnosti si to tam sinou nejake
elektrony a navic v protismeru.... koho by to zajimalo:)

A jeste spousta dalsich a dalsich a dalsich:)
Marek