OT: Zaklady Ubuntu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 14 10:24:37 CET 2008

První co bych zkusil, je jiná verze, např. 6. Nevíte jestli se to
dobře stáhlo a dobře vypálilo. Může to být i nekompatibilitou HW, sám
jsem Ubuntu zkoušel nainstalovat na nějakej starší komp s MB s intel
chipsetem (asi 440LX) a v jedný chvíli to vždycky zamrzlo, až nějaká
starší verze než 7 se tam chytla.

P.K.