Re: OT k téme:Detektor + CT ..

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 14 08:18:15 CET 2008

Možná to je úplně z jinýho soudku, ale někde jsem čet, že právě na
nějaký kosmický sondě pozorovali jev podobnej Einsteinovým dvojčatům -
takovýto jak jedno zůstane na Zemi a druhý poletí raketou do vesmíru
blízkou rychlostí světla, tak dvojče na Zemi zestárne víc než dvojče v
raketě - prej musej nějak kompenzovat jak jim v tý sondě ujedou
hodiny.

P.K.