OT k téme:Detektor + CT ..

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Březen 13 17:14:53 CET 2008

> A jak tu hmotnost měřili? Ono když člověk vidí levitující supravodivý
> magnet tak jej napadne jestli obdobně nepůsobilo na tu keramiku nějaké
> pole která by jej nadnášelo. Takže váhu by v tom případě asi použít
> nešlo.
>
> Zdeněk

Zdravím,
  když už se toto zde probírá, dovolím se zeptat, zda skutečně může fungovat
antigravitační přístroj, založený na principu rychle rotujícího disku. Kdesi
jsem četl, že pokud by opravdu rychle rotoval (= relativisticky, dejme tomu,
že obvodová rychlost by měla tak c/2 či více), mělo by dojít k výraznému
odstínění gravitace v prostoru nad ním. Je to pravda, nebo taky jen smyšlenka ?
A pokud pravda, na jakém principu to funguje (tedy, nefunguje, protože nikdo
ten disk tak rychle neroztočí, ale mohlo by :-) )?
   S pozdravem Pavel Troller