OT k téme:Detektor + CT ..

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 13 12:44:43 CET 2008

Len tak na okraj... Pred pár rokmi som bol na Kréte a pri ceste na
letisko v Chanii sme obchádzali známu Scuda bay,kde bolo vidieť
zakotvenú malú vojenskú loď,asi torpédoborec. Šofér autobusu mi povedal,
že je to veľmi stará loď a stojí tam tak už veľmi dlho.Podarilo sa mi
cez okno autobusu urobiť mizernú fotku.Po pár rokoch som čítal nejakú
publikáciu o Filadelfskom experimente,kde bolo uvedené,že pár
torpédoborcov triedy Aldridge (to je ten "zmiznutý") predali Američania
po vojne do Grécka a konkrétne Aldridge bol dlhé roky zakotvený v Scuda
bay na Kréte. Takže ho možno mám na fotke.