Detektor + CT ..

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Březen 13 11:13:55 CET 2008

Philadephský experiment? To je naprostá blbost, novinářská kachna. V
archivech US Navy lze za úplatu dostat dokumenty, kde ta loď kotvila. Do
experimentu jsou taháni lidi, kteří byli pro USA nedůvěryhodní a podobně.
Existuje o tom česká dvouknížka, je volně k dispozici na internetu, stačí
zapátrat...