MP3 prehravac

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Březen 13 08:32:44 CET 2008

Chce to najit jaky to ma pouzity chip potom existuji utilitky  ktere
prehraji firmware .
Pro ty teacy to jde najit primo na teac.de . A ty servnisni postupy je
nejlepsi hledat na diskuzich inetovych obchodu kde to prodavaj .

Tady je firmware pro Teac samozrejme ne jen pro ten protoze to ma
spolecne mnoho mp3 prehravacu .

http://dspd.teac.de/index.php?id=477

snehulak