A co teprve lednicky Re: Co este ti norski studenti zvrzali, alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Březen 12 20:17:37 CET 2008

ROFL ;-)
Ja mam zas kompresor, ktery vzycky tak za 10s vypne, ale tak 2x - 5x a
pak to rozchodi a bezi jak zamlada - pouzivam to na "vakuovani"
klimatizace v aute a na baraku... Docela by me zajimalo, cim to je, ale
zatim mi je to fuk, kdyz to rozchodi ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Wednesday, March 12, 2008 8:12 PM
To: HW-news
Subject: OT: A co teprve lednicky Re: Co este ti norski studenti
zvrzali,alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Tak si rikam, ze zlati norsti studenti (navic Norove maji celkem
prohibici doma). Tohle mi psal kamarad:
jo - jak sem byl u našich, tak se tam přihasil soused.. takovej křupan
asi jako 99% místních. Má traktor a klasicky mu uchází kolo (připadá mu
to normální že to každej den musí foukat).. somroval od bráchy každej
den že to chce nafoukat, ale bráchovo kompresor je jen takovej malej
chcrchel a už má taky odběháno, tak to pro něj není zrovna dvakrát
zdravý takovýhoe obří obejmy foukat. Když přišel asi potřetí tak sme mu
doporučili ať si sežene kompresor vlastní, třeba z lednice. To prej neni

problém, že má dva ale že je neumí zapojit a že mu hned vždycky vypnou.
Inu uvolil jsem se že se mu na to podívám - předpoklad byl vadný
rozběhový relé, což je obvyklá závada. Odpoledne vylezu ven a tam byl
přinesenej ten kompresor. Ledničkovej... ležel na stole hlavou dolů,
nožičkama nahoru. Celej mastnej od oleje. Tak sem tam chvíli řval aby
bylo dobře slyšet, že otočit to takhle a vylejt z toho olej může jen
naprostej dement a idiot. Načež se přihasil soused, že prej v tý lednici

ty kompresory visej hlavou dolů. No moc se mi to nezdálo, už proto že
nápisy a vyvedení trubek odpovídalo klasickýmu umístění. No byl sem
ochoten i připustit že nevím všechno a že je to možná nějakej zvláštní
systém i jal jsem se přemostit to relátko. Samozřejmě že z toho začal
lítat olej jako kráva. Tak sme milej komresor dal na nožičky tak jak
patřil, místo relátka sem vytáh dva dráty s tím aby si tam mamlas dal
tlačítko (počítám že tam bude mít ty holý dráty ještě za deset let).
Důrazně sem mu doporučil ať do něj naleje olej a šel se podívat na tu
lednici kde ty kompresory "visej" hlavou dolů. No jak myslíš že to
bylo... ten debil měl tu lednici vzhůru nohama... 8~)

Radek Vicek