Co este ti norski studenti zvrzali, alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Březen 12 12:16:32 CET 2008

>No já s tím taky kdysi bojoval, pak jsem se nauèil C a assembler pro AVR
>definitivnì zavrhnul jako nìco, co pou¾ívám jen v pøípadì nejvy¹¹í nutnosti
>(napø. poslednì jsem mìl nutkání psát v asm obsluhu pøeru¹ení, které nastává
>200 000x za sekundu, ale nakonec je i tohle v C).
>
>Závìr: AVR není procesor vhodný pro programování v assembleru, resp. se zdá,
>¾e autoøi toho assembleru se nás od programování v nìm velmi usilovnì sna¾í
>odradit:-)
>
>Nepøíjemné je, ¾e jak udìlali pro ka¾dou instrukci 10 rùzných názvù podle
> [...]

Asembler sa da napisat vlastny, o tom potom; ten ich je ozaj hrozny, a ten GNU nie je o nic lepsi... To C toho moc aj tak nezachrani, akurat trebars zakryje klasicky problem s nutnostou umiestnovat 'db' na parne adresy.

Ale tentokrat mi islo o uroven dokumentacie a nepremyslenost niektorych veci (napr. to nekonecne mixovanie word/byte).

wek