MP3 prehravac

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Březen 12 12:07:35 CET 2008

Skuste v nejakom navode zistit, ci nema funkciu uplneho resetu (moze sa
volat inac), t.j. podrzite nejaku kombinaciu klaves pri zapnuti a on sa
vymaze a nanovo zinicializuje.

Druha moznost je preflashovat. Moj Emgeton ma pri flashovani aj
recovery mod, pri ktorom okrem flashu firmware aj preformatuje datovu
oblast flash. Tymto sposobom som ho raz tiez dostal z "mrtveho" stavu.

miro

http://www.yahoo.com/r/hs