Co este ti norski studenti zvrzali, alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Březen 12 11:20:00 CET 2008

Nazdar,

 > Tentokrat je to konkretne programovanie. Moze mi niekto prosim
 > vysvetlit, co presne v datasheete ATMega8 bolo myslene ako
 > "aaaabbbb" v riadku WriteProgramBits v tabulke 98, a ako to suvisi
 > s vetou "The Program memory Page is stored by loading the Write
 > Program memory Page instruction with the 7 MSB of the address." o
 > dve stranky skorej?
tak podme na to programovanie. Zacneme tym aky mas datasheet? Verzia
2486S? Lebo ja tam teda WriteProgramBits neviem najst. Ak sa pytas na
"Write Program Memory Page", tak je to adresa zapisovanej stranky.
Pozri do tabulky 89 (str.225), kde mas napisany pocet stranok pre dany
procesor (ATmega8 ich ma 128, preto 7MSB bitov z adresy). No a co sa
tyka toho aaaabbbb, tak na taky rychly pohlad sa mi zda, ze tam maju
chybu, a malo by byt o jedno b menej (aaaabbb). Pozri aj ine DS, typo
chyby su celkom bezne.

Slavo Tomascik
Elnec s.r.o.