Re:Co este ti norski studenti zvrzali, alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Březen 12 11:07:11 CET 2008

Ja jsem se sveho trochu zajimal jestli by se daly vytahnout
nejake pouzitelne rozumy z nasich skol a dospel jsem k (mozna mylnemu)
zaveru, ze ve skolach se zkouma vicemene pro to zkoumani a navaznost
na praxi neni moc potreba.