Co este ti norski studenti zvrzali, alebo, preco nemam rad nedorobky ako AVR...

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Březen 12 10:55:57 CET 2008

Jano,

ja osobne som s tym mal tiez trochu problemy na PIC18, ale v Tvojom
pripade to vidim takto:

STM instrukcia ma v sebe okrem opkodu este 7MSB bitov adresy, tak aby
usetrili pamat. Ono to AVR je sice pekne, ale je to v podstate 8-bitova
architektura s rysmi 16-bitovej. Tot aj problem Byte vs. Word. Pri
citani LPM musis nacitat adresu kde bit 0 je log.0 a rozlisenie sa urobi
tym, ci beries data z R0 alebo R1. Do pamati sa pristupuje potom po
adresach 0,2,4,... A este jedna vec, ta 128 ma sice 128kb ale len 64kW,
teda na istrukcie v programe.

Instrukcie, na ktore si sa pytal skor sa v starych AVR-kach
nedoporucovalo pouzivat, kvoli nejakym chybam v jadre neodporucalo
pouzivat vobec... Okrem toho su rozdiely medzi AVR Mega, klasickou AVR a
co ja viem este ako ine sa chystaju... Ale vsetko by to malo byt
popisane v instrukcnom popise, co bol kedysi jeden dokument, v ktorom
boli popisane aj veci, ktore sa len chystali urobit. Neviem, ci som Ti
pomohol aspon takto.

A.