Tranzistor a indukcni zatez

Hezké dopoledne,

    v jednom nejmenovaném Francouzském systému jsem viděla transil
zapojený tak, že v jednom směru chránil proti přepětí a v tom druhém byl
použitý jako normální dioda. Takže možné je skutečně všechno ;-) Byla to
poněkud zrada, protože při vypájení vadného transilu to přestalo chodit
úplně...

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186