Detektor + CT ..

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Březen 12 10:05:44 CET 2008

Nevím o tom ze sám své podstaty ale vůbec nic - pouze zprostředkovaně. Jenže
tuto informaci mám od důvěryhodného člověka, který se osobně zná s lidmi z
archivu Pentagonu. Tedy tak jak jsem si ji uložil, tak jsem ji i dál předal.
Je tedy jen na vás jestli zahájíte pátrání po dalších informacích, nebo to
spláchnete. Bohužel, jakmile se jakékoli informace od něj objeví na české
wikipedii, jsou záhy vymazány.

----- Original Message -----
From: "Kosta (mk)" <info@mcu.cz>

>On ji napsal, dokonce ležela hotová ve vydavatelství připravená k vydání,
>ale "ztratila se" po jeho smrti. Podílel na testech na zajatcích z Koreje a
>nejspíš něco někde naznačil co neměl, no a pak už nebyl. Má se za to že ho
>zavraždila KGB, existuje svědectví jeho sekretářky o posledním rusky
>mluvícím návštěvníku, než ho našli mrtvého.

Tak takhle se živí a nejspíše i obdobně vzniká fáma. Ŕada lidí sice ani neví
kdo to vlastně ten Souček byl, ale po dnešku už je přesvědčena, že se jedná
o dalčího mučedníka, jehož smrt má na svědomí KGB. Pane Likeshi, co Vás vede
k těmto tvrzením. Vždy jsem se považoval za skeptika, na co jsem si
nešáhnul, tomu jsem zas až tak moc nevěřil, ale nesvádělo mě to k tvrzením,
že Buh [ne]existuje,  Souček [ne]byl zavražděn
a podobně. Nechci být moc dotěrný, ale co o tom víte, opakuji VÍTE, né co
jste o tom někde zaslechl