Detektor + CT ..

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Březen 12 10:02:08 CET 2008

Nejsem Likeshi, ani netusim zda a pripadne kdo sejmul ci nesejmul clena UV
KSC podplukovnika Soucka, ani zda se tento zubar podilel na muceni nepratel
strany a statu, ci jen mucil pratele tehoz, ale to ze se v Albatrosu
ztratil, byl skartovan, ukraden  rukopis jeho knihy je historicky fakt.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kosta (mk)
Sent: Wednesday, March 12, 2008 9:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: Detektor + CT ..

>On ji napsal, dokonce ležela hotová ve vydavatelství připravená k vydání,
>ale "ztratila se" po jeho smrti. Podílel na testech na zajatcích z Koreje a
>nejspíš něco někde naznačil co neměl, no a pak už nebyl. Má se za to že ho
>zavraždila KGB, existuje svědectví jeho sekretářky o posledním rusky
>mluvícím návštěvníku, než ho našli mrtvého.

Tak takhle se živí a nejspíše i obdobně vzniká fáma. Ŕada lidí sice ani neví

kdo to vlastně ten Souček byl, ale po dnešku už je přesvědčena, že se jedná
o dalčího mučedníka, jehož smrt má na svědomí KGB. Pane Likeshi, co Vás vede

k těmto tvrzením. Vždy jsem se považoval za skeptika, na co jsem si
nešáhnul, tomu jsem zas až tak moc nevěřil, ale nesvádělo mě to k tvrzením,
že Buh [ne]existuje,  Souček [ne]byl zavražděn
a podobně. Nechci být moc dotěrný, ale co o tom víte, opakuji VÍTE, né co
jste o tom někde zaslechl

S pozdraven
Kosta(mk)

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2939 (20080312)