Li-Pol baterie v mobilu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 11 16:42:05 CET 2008

No pote co jsem mzoural a pocet nul u keramickych SMD kondu co mi poslal pan
Galuszka, tak jsem se nestacil divit a merak do takove kapacity mi nesaha:
1mF. Sice nevim na jake jsou napeti, ale vim jak to změrit (pres nekolik set
K az nekolik M odpor takze to bude zabava to hlidat), jmenovite napeti je u
SMD kondu tretina prurazneho.

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>

Presne tak, ja jsem take zkousel uplne vyblitou LI-Pol vzkrisit, je to
jen ztrata casu, ktery jsem tomu venoval.
Baterie sice funguje, ale ma asi velky vnitrni odpor, pte kdyz mobil
musi vyjet s vykonem  daleko od BTS  tak se vypne.
Pri  kapacitnim testu te ozivene  baterky to vypadalo OK, dokonce byl o
neco lepsi nez u nove baterie, ale v mobilu proste nefunguje ( N3310)
Nova baterie funguje normalne, mobil se nevypina.
Jedine co pomohlo, pripojit paralelne k baterce ( te ozivene) elyt  10
000 M/ 16V - pak to gungovalo normalne. Jenomze co s tom "burtem" u toho