Re: OT: Časový server

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Březen 11 14:58:08 CET 2008

Oooops, omlouvam se, M$ to pro XP zmenil, co jsem psal platilo pro
W2K. Takze zmena, je treba nastavit:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\W32Time\TimeProviders\NtpServer\Enabled
= 1
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\W32Time\Config = 5
Obe hodnoty jsou DWORD. Nejdriv zkuste nastavit jen to prvni. po kazde
zmene je treba restart sluzby. Nerucim na 100%, ze to bude fungovat
pro XP Home (Ale snad jo, snad byli lini delat upravy kvuli teto
sluzbe:)
Jeste jednou omluva za mateni,
Marek