Odrušení regulátoru s ATtinny13

Úterý Březen 11 14:01:50 CET 2008

Hezké odpoledne,

    takže protože byly trošku dohady o tom, co jsem to vlastně stvořila,
tak tu je schémátko. Je namalované tak rychle, jak to jen šlo, protože
za chvilku se musím sebrat a frčet na vlak do Prahy do školy. Proto
prosím omluvte sníženou kvalitu malování O:-)

    http://www.sasa.monty.cz/TMP/regulator.gif

    Protože jsem v knihovnách Eaglu nenašla potřebné součástky, dala
jsem tam ATtinny15, ačkoli já používám 13ku. Zrovna tak MOSFET je jiný,
ale to je celkem jedno. Tak jak to je namalované, to funguje podle
popisu co je ve zdrojovém souboru (mimochodem, pozná někdo v čem to je
psané? :-)  )

    Když dám sondu na hradlo, tak jsou tam krásné obdélníky, na žárovce
také. Včera na ní bylo hodně zákmitů, ale dneska nic než jen krásné
obdélníky. Nechápu to, ale je to tak. Ale i přes to to ruší jako blázen.
I s jiným MOSFETem a při proudu žárovkou 50mA. Při 2A, a jiné žárovce,
to ruší stejně, takže asi to nebude moc závislé na proudu.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186