Odrušení regulátoru s ATtinny13

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Březen 11 11:32:06 CET 2008

asi som z udaju 200Hz naivne nespravne pochopil ze regulacia sa kona PWM
u jednosmerneho signalu, comu by zodpovedalo aj pouzitie BUZ41
tranzistoru ako spinacieho prvku. Nie ze 200Hz seka 50Hz striedavu siet.
Ale to zistime az ked nam Sasa da viacej informacii. Cakat na prechod
nulou u jednosmerneho signalu moze celkom trvat, niekedy ti aj registre
pretecu :-)
b.