Zmaten z FSB frekvencí u Athlona 64x2

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 11 10:57:25 CET 2008

Zdravím,
  to máte pravdu, ale mne to zajímalo proto, že jsem potřeboval zjistit, zda
mi daný procesor "zaleze" do motherboardu. Dle některých pramenů by tomu tak
být nemuselo, ale už tam je a naštěstí se mu daří dobře. Děkuji všem, kteří
přispěli svou moudrostí a myslím, že bychom tento thread mohli ukončit, abychom
zbytečně nehltili konferu.
   S pozdravem Pavel Troller