Re: OT: doporučte prosím citlivý diktafon na přednášky

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Březen 11 09:07:56 CET 2008

Mno mozna budu vypadat jako blazen, ale je psat si poznamky je
dovoleno? A je dovoleno si neco z prednasky zapamatovat? Ono totiz to
nahrani na diktafon je jen jina forma delani si poznamek a
zapamatovani si. Treba ja si poznamky zasadne nedelam - nejsem schopen
se soustredit na nejakou prednasku a delat si poznamky (ja vim, moje
chyba). Proto velmi ocenuji, kdyz prednasejici (nejlepe pred
prednaskou) zpristupni celkem podrobne materialy.
Ted nemluvim o dalsim sireni jakkoliv nabyte prednasky bez souhlasu
prednasejiciho (diktafon, poznamky ci materialy prednasejiciho) - to
je zajiste neeticke i trestne.
Marek