Re: Zmaten z FSB frekvencí u Athlona 64x2

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 11 08:10:52 CET 2008

2008/3/11 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:
>  >
>  > > Zdravím,
>  > >   stavím si nový komp a nejsem nějak moudrý z údajů, udávaných u CPU u různých
>  > > výrobců.
>  > >   Konkrétně mi jde o Athlon A64X2 5600+ (Windsor). Např. na Alze tvrdí, že má
>  > > FSB 2GHz. Mám ale obavu, že si pletou pojem FSB a HyperTransport. Jinde jsem
>  >
>  > Urcite. Ony se ty data prenasi nabeznou i tylovou hranou hodin takze z toho
>  > asi plyne to zvojeni MT/s proti MHz .
>  >
>  Zdravim,
> [...]

Já jsem koukal na web AMD a Athlony A64X2 maj všechny "system bus"
2000 MHz. Takže by vám tam možná šel i ještě vyšší model. (Pokud by ho
teda utáh napájecí zdroj na desce).

http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUFilter.aspx

I když teda je trochu divný, že má system bus 2000MHz i model 3600+,
kterej běží na 1900MHz, no ale to bude těmi MT/s.

P.K.