nastaveni "virtual serveru" u small bussines serveru

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Březen 11 07:50:03 CET 2008

To jako desite slusne lidi divokym zapadem? :):):) Vim o rade
Wokennich serveru vypichnutych do sveta pred kteryma nic neni a ktere
uz tam spokojene jedou roky.
Ono to ani tak nechce 'dat neco pred to', jako spis aby administrator
byl administrator a ne hnup. Ale to myslim plati i o tom linuxu.
Bohuzel u tech Woken si kazdy, kdo umi klikat mysi mysli, ze je velky
guru:(
Marek Sembol