Re: Nabourávání WiFi a podobně

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Březen 10 23:36:54 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 10.3.2008 od Jaroslav Lukesh:

> Takže policii předložím logy

A kdyz budes mit jen verejne zpristupnene AP, kde zadne logy nejsou,
tak jake logy predlozis?

> nebo aspoň důkaz o svém veřejně volně přístupném bodu. Dokázat kdo
> to byl už je na nich, podle presumpce neviny mě nemůžou nic udělat.
> Můžou pak klidně sledovat provoz ode mně, ale to je asi tak všecko.

Dalsi otazkou ovsem je, jestli tim verejnym zpristupnenim AP neporusis
telekomunikacni zakon, kdyz budes bez prislusneho povoleni provozovat
takovou telekomunikacni sluzbu. Neco jineho je provozovat WiFi sit pro
sebe, svou rodinu, pripadne snad mozna kamarady, a neco jineho pak je
ji provozovat pro verejnost. Bez ohledu na to, zda za sluzbu budes
nebo nebudes vybirat poplatek.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem