Nabourávání WiFi a podobně

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Březen 10 23:28:47 CET 2008

Smlouva nic takového nezakazuje, aspoň jsem si nevšiml (ADSL
radiokomunikace). Nevím proč bych měl být zodpovědný za to co kdo vyvádí, za
to je zodpovědný ten kdo to vyvádí. Důležité je abych měl nějaký záznam o
tom že byl někdo připojen a aby bylo zřejmé že se jedná o veřejný anonymní
bod. Ale kam lezl už mít nemusím, ani podle špehovacího zákona co nám
vnutila EU. Takže policii předložím logy nebo aspoň důkaz o svém veřejně
volně přístupném bodu. Dokázat kdo to byl už je na nich, podle presumpce
neviny mě nemůžou nic udělat. Můžou pak klidně sledovat provoz ode mně, ale
to je asi tak všecko.

Osobne bych si nedovolil udelat free pripojny bod, ono totiz zavisi na
tom co tam bude dotycny uzivatel provadet na internetu z vasi
pripojky. To znamena ze za svou pripojku do internetu je zodpovedny
majitel, v nekterych pripadech je dokonce zakazano poskytovat net
dalsim lidem - hranici to s podminkami ktere jsou ve smlouve o dodavce
internetu k uzivateli. Takze bych to zhrnul tak ze je to velmi dobry
zpusob jak provadet na internetu anonymni cinnosti (napr. vypousteni
novych viru, spam etc...). Ono navic tezko budete vysvetlovat policii
ze jste si pustil internet pres wi-fi jen tak ven a s nejakou
nelegalni cinnosti nemate nic spolecneho.