AS5040

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Pondělí Březen 10 20:53:21 CET 2008

Future Electronics, s.r.o., balící jednotku pro AS5040 mají 77ks, ale magnety prodávají i v menším množství, navíc jsou magnety dost levné.
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of kral.j@centrum.cz
Sent: Monday, March 10, 2008 8:03 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: AS5040

I na hw.cz byl popisován tento magnetický rotační enkodér. Výrobce vzorky posílá a tak jsem se k nim dostal i já, ale magnety je třeba koupit. Cena směšná, ale poštovné a balné v porovnání s cenou zboží několikanásobně dražší. Nestěžuji si na to, že to nechce výrobce poslat zadarmo, ale rád bych našel úspornější způsob. Nemá někdo z přítomných nějaký zbytek po pokusech nebo je dokonce běžně používá?