Neoriginální tranzistory - rozdíl

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Březen 10 20:13:01 CET 2008

Zajímalo by mě, jaký je (obvykle) rozdíl mezi originálním a
neoriginálním tranzistorem stejného označení. Např. BUV48A stojí v GM
25Kč a v Distrelecu 6,75 EUr (=170 Kč) a tudíž ten z GM asi bude nějaká
napodobenina. Jiný příklad je MJ1300x, kdy má dokonce GM v nabídce
originál i napodobeninu.

Jde mi o to, jestli i ta napodobenina má parametry podle katalogového
listu a má třeba jen menší výdrž. Nebo jestli sedí alespoň základní
parametry (Imax, Umax, h21 atd.)

Díky za odpovědi
OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |