Re: OT: Časový server

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Březen 10 17:22:56 CET 2008

Ahoj,
dela to sluzba W32time, jen je ji to treba nastvit pres registry.
HKEY_LOCAL_MACHINE\ SYSTEM\CurrentControlSet\Services\W32
Time\Parameters,polozku LocalNTP typu REG_DWORD nastavit na 1 a
restartovat sluzbu (nebo XP).
Takze pro dalsi pocitace v siti muze dany  PC slouzit jako timeserver
(a sam se treba synchronizovat na netu)
Marek