Re: Termostat do ledničky

MensikD MensikD@seznam.cz
Pondělí Březen 10 14:02:06 CET 2008

Zdravim,
kdysi jsem se v teto konferenci ptal na cidlo pro teplomer a poradili mi DS18B20 + MCU.
Musim priznat, ze jsem to stale nedodelal (skoncilo to na nedostatku casu udelat desky), ale je to zajimave reseni.
Cili, pokud Vam staci mereni od -55 do +125C pak by to mozna mohla byt taky zajimava cesta.

Ozon.

P.S. Pak budete nucen vyuzit 51 nebo AVR (ci jakekoliv jine MCU), coz Vam prave otevira cesty na "pozdejsi" upgrade :).

------------ Původní zpráva ------------
Od: Minář Petr  'Měřák' <pminar@centrum.cz>
Předmět: Termostat do  ledničky
Datum: 10.3.2008 13:38:30
Zdravim chytre hlavy,
tak mi opet po 2 letech odesel mechanicky termostat v lednicce. Jelikoz uz
minule 3ks staly kazdy cca 400,- (novou cenu jeste nevim), tak jsem se rozhodl
udelat si elektronicky. Nema s tim nekdo z Vas zkusenost? Jde mi o to, kam je
lepsi umistit cidlo, jestli vice do prostoru nebo spise blize ke chladici desce
(ta ma ale velky rozptyl teplot, az do minusu)? Jakou nastavit hysterezi (staci
1-2st.C nebo vice)? Zapojeni planuji s OZ v mustku s NTC ze suplikovych zasob
(bohuzel krome NTC, ten musim sehnat). Mam i kacirske nutkani pouzit Atmel (8150
nebo AVR), ze bych si z neho udelal logovaci clen (stahoval bych z neho data o
teplotach, pocet otevirani, pocet zapnuti motoru atd.), ale na to buzel ted neni
cas :-(

Dekuji
              Měřák