PayPal a platby na Slovensko

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pondělí Březen 10 12:50:26 CET 2008

Poziadat kupujuceho aby platil v CZK...resp nadsatvit si ucet na EURa
kupujuci budu platit tiez v EUR...Teda ked som platil cez PP kreditkou tak v
mesacnom vyuctovani sa mi zobrazila strhnuta sum a v USD s odkazom na
aktualny prevodovy kurz.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 10, 2008 12:22 PM
Subject: OT: PayPal a platby na Slovensko

Zdravim,

chci se zeptat zdejsich obchodniku jak realizujete platby ze Slovenska?

At dumam jak dumam tak jsem na nic neprisel. Mam aktivni Paypal a dnes
jsem si vyzkousel, ze tudy cesta asi nevede.

Kdyz poslu zbozi za 7.000Kc jako cenny balik za 235Kc plus poplatek
Paypalu, ktery vychazi na 5.4% plus poplatek pri prevodu meny SK->CZK
jsem na 6%.
Pokud to vsechno spoctu jsem razem na 420Kc.

Ten poplatek Paypalu plati pro Personal ucet - pokud bych jej upgradoval
na Premier ucet byl bych v sazbe 3.4%. Mate s tim nekdo zkusenosti?
Podle ceniku se plati tato sazba mesicne plus poplatek 10CZK za kazdou
prijatou platbu. Chapu to dobre?

Ma nekdo nejake jine genialni reseni krome kamarada na Slovensku?

--
Radek Vicek