OT: PayPal a platby na Slovensko

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 10 12:22:04 CET 2008

Zdravim,

chci se zeptat zdejsich obchodniku jak realizujete platby ze Slovenska?

At dumam jak dumam tak jsem na nic neprisel. Mam aktivni Paypal a dnes
jsem si vyzkousel, ze tudy cesta asi nevede.

Kdyz poslu zbozi za 7.000Kc jako cenny balik za 235Kc plus poplatek
Paypalu, ktery vychazi na 5.4% plus poplatek pri prevodu meny SK->CZK
jsem na 6%.
Pokud to vsechno spoctu jsem razem na 420Kc.

Ten poplatek Paypalu plati pro Personal ucet - pokud bych jej upgradoval
na Premier ucet byl bych v sazbe 3.4%. Mate s tim nekdo zkusenosti?
Podle ceniku se plati tato sazba mesicne plus poplatek 10CZK za kazdou
prijatou platbu. Chapu to dobre?

Ma nekdo nejake jine genialni reseni krome kamarada na Slovensku?

--
Radek Vicek