Nabourávání WiFi a podobně

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Březen 10 09:46:23 CET 2008

No já naopak uvažuji o tom že si pořídím wifi router a nechám ho otevřený,
samozřejmě s dobře nastavenými routovacími pravidly (aby mi nemohli do
lokální sítě). Plno lidí by to uvítalo a pokud na to nastavím nějakou
prioritizaci provozu ode mně, tak to ani nebude zdržovat - možná tak první
paket.

Jde mi o to že tady je místní vyčůraný "poskytovatel" (student) jehož
kvalita připojení ve špičkách je poloviční než gprs. To bych jim udělal taky
(kdyby na to přešla celá dědina) a měli by to zadarmo místo za 500/měs.

Pro mě to bude mít ohromnou výhodu - budu se moci pohybovat volně po baráku
aniž by mi spadly tunely a konzoly.

----- Original Message -----
From: "Petr Tomasek" <tomasek@etf.cuni.cz>

On Sun, Mar 09, 2008 at 05:35:59PM +0100, Tomáš Koželuh wrote:
> A přesně o tom mluvím. Zjistím, že ta wifi je pravděpodobně vlastněná
> nějakým BFU, který netuší, která bije, takže se buď pokusím nějak
> vypátrat,
> komu patří nebo se rovnou odpojím.
> Ale pokud někdo bude argumentovat tím, že ta wifi byla volně přístupná a
> protože existují free wifi, tak předpokládál, že i tato wifi je free, tak
> považuju za čistej alibizmus...

Proc?

Ja zatim doma wifi nemam (zatim jsem si vzdy vystacil s dratama), ale
planuji, ze az ji budu mit, ze ji pro "pocestné" otevrenou (s nejakymi
omezenimi, napr. omezenim rychlosti...)

Prijde mi to jako slusnost, zvlast, kdyz clovek nevi, kdy se kde ocitne
a bude se potrebovat nahonem pripojit k siti...