Sit z kovu

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Pondělí Březen 10 00:05:25 CET 2008

No kouknu po webu a budu informovat.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Saturday, March 08, 2008 5:06 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Sit z kovu

Najdete to na webu pod heslem kovové tkaniny. Například Železárny a
drátovny Bohumín a ruzní další výrobci. Dělají i tkaniny přímo určené do
průmyslových pecí, myslím, že si vyberete nebo vám poradí. Jestli
potřebujete nějakou opravdu jemnou z žáruvzdorné niklové slitiny tak ji
máte možná doma někde v kumbálu nebo ve sklepě (maska z barevné
obrazovky) :-).

Aleš Procháska