Jiskriste v Protelu?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Březen 9 17:22:04 CET 2008

Ahoj,

nadefinovat si 2-pady ako trojuholnik alebo dva rotovane stvorcove pady.
Pozor ide o tu hranu spice, musi byt dobre ostra. Ziadne kruhove pierko,
teda nie typ DRAW ale FLASH. Hlavne toto nerobit na silovych vodicoch alebo
v blizkosti vodivej mech. konstrukcie, porusil by si inu normu.

Dano,

ty si urcite cital normu EMC... Tam sa to robi tiez cez x-MOhmove rezistory
na zem alebo kostru...

A.