Jiskriste v Protelu?

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Neděle Březen 9 16:55:47 CET 2008

Ja mam predepsanou odolnost proti ESD 16kV a jednou jsem zkusil jiskriste.
Zadne zlepseni.
Odolnost zustala stejne mizerna.

Hugo kOTTAS

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 09, 2008 4:01 PM
Subject: Re: Jiskriste v Protelu?

My na digitalnych doskach pouzivame medenny pasik na miestach kde sa
karta zasuva do kolajniciek, ktory je asi v polovici dlzky karty spojeny
1meg rezistorom na druhu cast pasiku ktory je uz spojeny s GND karty. Je
to cisto subjektivne ale pride mi to bezpecnejsie ako iskriste a dovolit
aby vyboj prebehol nekontrolovane...
b.