Re: Nabourávání WiFi a podobně

r robo35@zoznam.sk
Neděle Březen 9 16:09:41 CET 2008

ahoj Sasa
nastav si v NTB prihlasenie do tvojej siete automaticky a do tej druhej
rucne
potom sa, aj s mamkou, budete pripajat do svojej
robo

PS.
na zaver jedno prislovie: za chyby sa plati
nepolemizujem tu o tom slusnosti ci svedomi
to zas bude flame...

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 09, 2008 3:51 PM
Subject: Re: Nabourávání WiFi a podobně

Hezké odpoledne,

    no já nechci také na nikom parazitovat a pokud bych to dělala vědomě
je jasné, že to není zrovna košér. Ale myslela jsem třebas zrovna mojí
mamku. Až dám do provozu to ADSL, tak se připojení dělá přes WiFi. Jenže
tam budou dvě. A že budou je jasné. Je tam XY1 (moje) a XYXYX2 což je
některého souseda. Jenže to není poznat, protože ta druhá síť se opravdu
jmenuje tak nějak divně. Asi jako RH45XX, rozhodně to není DEFAULT nebo
tak nějak podobně.

    Jde mi spíše o to, pokud se někdo "nabourá" na takovou síť opravdu
nevědomky, jestli z toho hrozí postih a nebo ne.

    Proto jsem také chtěla zjistit, jestli se dá majitel té sítě
dohledat a pak mu říci co že to má špatně...

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186