Nabourávání WiFi a podobně

mp oklovap@gmail.com
Neděle Březen 9 14:18:59 CET 2008

Žiadny alibizmus.
Ja predsa nemôžem ovládať všetky prístroje, ktoré používam.
Ak by nebol na prístroji nápis - Nebezpečné, neotvárať, môžete byť
zasiahnutí prúdom, pokojne vojdem
dovnútra a keď ma to zabije, určite budem výrobcu žalovať.
Rovnako je podľa mňa na poskytovateľovi / prevádzkovateľovi vifi siete,
aby prípadné neautorizované vstupy eliminoval,
alebo minimálne upozornil na to, že vstup je zakázaný.

mp