AT91RM9200

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Březen 8 22:40:51 CET 2008

Kouk jsem ted na http://www.alza.cz/ a maji tam ten Edimax BR-6104KP za
666Kc bez DPH a skladem vice nez 5ks.
Tedy je k mani a vypada jeste levneji. Ona nam ta koruna pekne posiluje.

No za ty prachy si myslim, ze je vylozene hrich si nepohrat. Takovouhle
hracku za tech par usmolenejch zlataku uvidite zridka. Akorat si k cene
prictete jeste USB flash disk. Ovsem kdyz se podivate na ceny treba 1GB
kousku, tak je to take spise k zasmani a navic ma kde kdo nejaky mensi z
minulosti uz k nepotrebe a tady by i 64MB klidne stacil, i kdyby se
chtel clovek trosku rozmachnout. Ja pouzivam 500MB kousek a mam z nej
vyuzito snad 5% ;).

Kdyz jsem to poprve rozchodil, byl jsem z toho opravdu vylozene nadseny.
Tedy hlavne z toho, jak bez problemu to vsechno slo. Ne, neni na tom
vsechno zlate, chybicky se najdou, ale nic takoveho, co by cloveku
vylozene kazilo radost. Berte to jako poucnou hracku a pokud si to
poridite, myslim ze tohle ocekavani to splni. No a i kdybyste si s tim
casem dohral a uz Vas to nebavilo, muze Vam to treba po siti neco
ovladat a nebo merit, popripade plnit puvodni ucel ;).

--
Jiri Bezstarosti