Nabourávání WiFi a podobně

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Březen 8 21:16:55 CET 2008

Pokud je to tak, ale o tom bych v tehle dzungli pochyboval tak pak znam
minimalne 4ri firmy co maji v jednom meste otevrenou wifi a internet
maji zdarma.
Jak poznam ze se jedna o internet zdarma a internet placeny , kdyz oba
nemaji hotspot reseni kde mi to nesdeli a je to ciste open wifi?
Ale to uz je na jine tema...
LK