Nabourávání WiFi a podobně

Sobota Březen 8 20:26:30 CET 2008

Hezký večer,

    když už se tu povídalo o WiFi, sítích, routování a podobně, chci se
zeptat ještě na jednu věc.

    Při pokusech se sítí jsem našla ve svém okolí jednu síť. Je označená
nějakým číslem s písmenky a Windows tvrdí, že je nezabezpečená a určená
pro veřejný přístup. Fajn, dala jsem tedy "Přihlásit", načež mně systém
upozornil, že to je nezabezpečená síť a že si mám dávat pozor na svá
data co posílám do internetu. "OK" cvak a už jsem přihlášená a
připojená. Internet běhá jako o život. Tak jsem zkusila kouknout na
stránku a pak jsem to zase vypnula. No a otázky znějí:

    - dá se nějak zjistit, kdo je "administrátorem" této sítě?
    - dá se lokalizovat můj počítač, když jsem ho takhle "hacknula"?
(uvažuji normální vybavení, ne radiovůz)
    - existuje program, jak zjistit úroveň signálu WiFi sítě (tedy krom
toho co ukazují Windows v okně "bezdrátové sítě")

    Chtěla bych majiteli sítě nějak říci, ať si svojí síť zabezpečí,
když ji vidím já, určitě ji uvidí i někdo další a pak se majitel nemusí
stačit divit.

    Předem moc děkuji za odpovědi.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186