OT: Jak nainstalovat Linux

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Sobota Březen 8 17:40:53 CET 2008

Dobrý den.

Když porovnám problémy vzniklé instalací Grubu s problémy při přepínání
v BIOSu, tak varianta s Grubem jasně vítězí. Je fakt, že se Grub potom
na disku drží, ale jde ho dostat při silné vůli pryč, ale už si
napamatuji jak. Nejspíš pomocí instalaček Windows 2000. Jenže to je
podružný problém, protože mám linux trvale nainstalovaný.

Pokud jsem si při instalaci Centosu dobře všiml, tak se dá Grub
nainstalovat i na jiné místo na disku, než do MBR (nezkoušel jsem),
takže by pak nebyl tak "odolný".

Pavel Krafčík