Rychly uvod do GPS modulov

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Březen 8 17:40:47 CET 2008

Na robotovi jsem mel podobnou (v trochu jinak tvarovane krabicce :).
Pripoji se napajeni a zacnou z toho padat NMEA zpravy nekolika typu,
cas je minimalne v jedne z nich). Bylo to priblizne kazdou sekundu (i
kdyz nema signal), spis casteji (mam takovy dojem, ze po sekunde chodi
ta se souradnicemi, ale obcas je to prolozeno jinym typem se seznamem
satelitu a podobnymi blbostmi). A pry jsou i typy (nepotkal jsem v
praxi), co posilaji update pozice casteji (2x nebo i 10x za sekundu)
Takze detekce zacatku zpravy nestaci, ale ten cas je v danem typu
zpravy na pevnem miste, takze by nemel byt problem ho vyparsovat....

KR