OT: Jak nainstalovat Linux

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Sobota Březen 8 17:26:40 CET 2008

Dobrý den,

  Mám v PC disk, a na něm Windows XP. Chtěl bych tam nainstalovat
  ještě Linux, asi Mandrivu. Napadlo mne, jestli by to šlo udělat
  takhle:
  Přidal bych do PC ještě jeden prázdný disk, a první disk s WinXP
  odpojil. Nainstaloval bych Linux. Potom bych připojil první disk s
  XP. V BIOSu bych si potom nastavoval, jestli má bootovat z prvního
  disku Windows, nebo z druhého disku Linux.

  Bude to takhle fungovat? Nechce se mi používat Grub, ani ten
  Windows Boot manager. Vím, že se toho bootmanageru potom nedá
  zbavit, když se náhodou rozhodnu ten Linux smazat.

--
Aleš Filip